informatie | inloggen | handleiding | e-learning | veelgestelde vragen | App | formulieren

Inloggen op Tropaz

Let op: Met ingang van heden kunt u mogelijk na het inloggen (opnieuw) gevraagd worden om toestemming te verlenen voor uitwisseling van gegevens met de ketenpartners (huisarts, specialist en apotheek) door aanvinken van de betreffende optie(s). U kunt uw toestemming te allen tijde wijzigen op het tabblad 'Mijn gegevens' - 'Toestemmingen'.

Wilt u gebruik gaan maken van Tropaz, stuurt u dan een e-mail naar info@ghdc.nl met uw naam, geboortedatum en patiŽntnummer onder vermelding van 'Aanmelden Tropaz'.

Zodra Tropaz voor u is geactiveerd, ontvangt u een e-mail met een link. Deze link gebruikt u eenmalig om de eerste keer in te kunnen loggen. U stelt direct daarna uw wachtwoord in waarmee u voortaan inlogt in Tropaz. Uw gebruikersnaam is gelijk aan het e-mailadres dat bekend is bij de trombosedienst.

U kunt inloggen via onze homepage. Klik daar op de bloeddruppel. U komt dan op de inlogpagina van Tropaz.

Log direct in bij Tropaz

U kunt rechtsreeks inloggen op de Tropaz website via: tropaz.trombosedienstgouda.nl

Meer informatie over het inloggen op Tropaz, vindt u in de handleidingen.

Problemen met Tropaz?

Ondervindt u problemen met het inloggen op Tropaz, het resetten van uw wachtwoord voor Tropaz of de Tropaz app? Neem dan rechtstreeks contact op met het nummer 088 - 995 00 15 of stuur een e-mail naar tropaz@asolutions.nl. U wordt dan geholpen door de helpdesk van ASolutions Healthcare, de organisatie die Tropaz heeft ontwikkeld. Deze helpdesk is bereikbaar op iedere werkdag van 13:00 uur tot 16:00 uur.

 
 
Neem vrijblijvend contact met ons opwebdesign ie-design