informatie | inloggen | handleiding | e-learning | veelgestelde vragen | App | formulieren

Veelgestelde vragen

Vragen over het Tropaz webportaal

  1. Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

    Log in met uw huidige wachtwoord van Tropaz. Klik op 'Mijn gegevens' in de groene balk. U komt automatisch in 'Wachtwoord wijzigen'. Voer uw huidige wachtwoord in. Vervolgens kunt u een nieuw wachtwoord maken, dit wachtwoord dient u te bevestigen door het nogmaals in te voeren. Door onderaan de pagina op 'Opslaan' te klikken, wordt het wachtwoord gewijzigd.
  2. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

    U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door te klikken op het woord 'hier' in de zin 'Klik hier als u uw wachtwoord bent vergeten' op het inlogscherm van Tropaz. Voor een nadere toelichting en een schermvoorbeeld verwijzen wij u naar de handleidingen.
  3. Mijn account is geblokkeerd. Wat moet ik doen?

    Uw account wordt geblokkeerd als u vaker dan 3 keer een verkeerd wachtwoord ingevoerd heeft. U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door te klikken op het woord 'hier' in de zin 'Klik hier als u uw wachtwoord bent vergeten' op het inlogscherm.
  4. Wanneer worden mijn berichten en bijzonderheden verwerkt?

    Onze medewerkers bekijken dagelijks tot 15.30 uur binnengekomen bijzonderheden en berichten. Berichten die u na 15.30 uur of in het weekend verstuurt, worden pas de volgende werkdag verwerkt.
  5. Hoe word ik op de hoogte gehouden van wijzigingen in Tropaz?

    U ontvangt een e-mail als er een bericht of doseerkalender naar u is verstuurd.
  6. Wanneer kan ik mijn doseerkalender bekijken in Tropaz?

    Als de doseerkalender voor u is aangemaakt wordt u hiervan op de hoogte gebracht met een e-mail. De doseerkalender in Tropaz is pas definitief na 17.00 uur. Het kan namelijk zo zijn dat gedurende de werkdag er nog een aanpassing aan de kalender gedaan wordt. Wij vragen u daarom te wachten met het gebruik maken van de doseerkalender op Tropaz tot na 17.00 uur.
  7. Ik ben mantelzorger en regel de trombosezaken voor mijn vader / moeder / Ö. Ik ontvang altijd de e-mail met de doseerkalender. Kan ik nu ook gebruik maken van Tropaz?

    Het webportaal Tropaz wordt gekoppeld aan het e-mailadres dat bekend is bij de trombosedienst. Als u de e-mail ontvangt voor ťťn van onze trombosedienst patiŽnten, willen wij ook u in de gelegenheid stellen om gebruik te maken van Tropaz. Graag ontvangen wij een ondertekend toestemmingsformulier van uw vader/moeder/Ö
  8. Waar kan ik terecht met vragen over Tropaz?

    Op onze website vindt u de handleidingen. Wijzigingen worden vermeld via Tropaz in het blok 'Mededelingen' op de homepagina. Storingen worden vermeld op de website. Indien dit uw vragen met betrekking tot Tropaz niet beantwoordt, kunt u voor medische vragen contact opnemen met het Tropaz team per e-mail (zelfmeten@ghdc.nl) of telefonisch (0182 - 57 02 37 keuze 3).

    Heeft u een technisch probleem? Dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met de helpdesk van ASolutions Healthcare op 088 - 995 00 15 (bereikbaar op werkdagen van 13.00 tot 16.00 uur) of een e-mail sturen naar tropaz@asolutions.nl.
  9. Het internetprogramma heeft mijn wachtwoord voor Tropaz onthouden, hoe kan ik een opgeslagen wachtwoord wissen?

    Klik hier voor een uitleg over het wissen van opgeslagen wachtwoorden die door Internet Explorer, Chrome en Firefox zijn onthouden.

Vragen over de Tropaz app

  1. Ik wil graag de app gebruiken maar ik maak geen gebruik van het webportaal Tropaz. Kan dat?

    Gebruik van de app is gekoppeld aan het programma Tropaz, de webportal van de trombosedienst. U kunt de app dus niet gebruiken als u geen toegang heeft tot Tropaz. U kunt zich aanmelden voor Tropaz door een e-mail te sturen aan info@ghdc.nl met uw naam, geboortedatum en patiŽntennummer.
  2. Wat moet ik doen als ik de pincode van mijn app vergeten ben?

    U kunt het mobiele apparaat verwijderen uit Tropaz als u uw pincode vergeten bent. Log in op het webportaal Tropaz. Het mobiele apparaat kunt u verwijderen door 'Mijn gegevens' te selecteren in de groene balk. Vervolgens klikt u op 'Mobiele apparaten'. U kunt nu op de link 'Verwijderen' klikken achter het apparaat waarvan u uw pincode vergeten bent. Sluit de app af. Als u de app weer opstart, begint de registratieprocedure opnieuw. U moet nu dus eerst weer op de app inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord voor Tropaz. Daarna volgt u de aanwijzingen in de app.
  3. Ik heb een nieuwe telefoon. Wat moet ik doen?

    U dient eerst uw oude telefoon uit Tropaz te verwijderen. Het mobiele apparaat kunt u verwijderen door 'Mijn gegevens' te selecteren. Vervolgens klikt u op 'Mobiele apparaten'. U kunt nu op de link 'Verwijderen' klikken achter het apparaat dat u wilt verwijderen. Sluit de app af. Als u de app weer opstart, begint de registratieprocedure opnieuw. U moet nu dus eerst weer op de app inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord voor Tropaz. Vervolgens kunt u de aanwijzingen in de app volgen.
  4. Wat moet ik doen als mijn telefoon is gestolen of als ik mijn telefoon verloren ben?

    U dient het mobiele apparaat uit Tropaz verwijderen. Klikt u eerst op 'Mijn gegevens'. Vervolgens klikt u op 'Mobiele apparaten'. U kunt nu op de link 'Verwijderen' klikken achter het apparaat dat u wilt verwijderen. Sluit de app af.
 
 
Neem vrijblijvend contact met ons opwebdesign ie-design